Oferta

Jeśli zależy Ci na indywidualnej pomocy i kontakcie ze mną, np. przez Skype; Nie chcesz zadawać swojego pytania w grupie "Pomoc Techniczna dla Kobiet", ponieważ wolisz kontakt bezpośredni - jeden na jeden, zobacz, w jaki sposób mogę Ci jeszcze bardziej pomóc:

Wsparcie przez Skype 

POMOC TECHNICZNA SKYPE / VNC:


  • Serwisowa / sprzętowa - jeśli chcesz wiedzieć, co może być przyczyną awarii; jak zadbać o laptopa, aby służył Ci dłużej; jak przygotować się do reinstalacji systemu; na co zwrócić uwagę przy wyborze nowego laptopa itp. Poza tym, dodatkowo możesz zapytać mnie o wszystko, o co chciałabyś zapytać w serwisie komputerowym.
  • Facebookowa - konfiguracja konta prywatnego, grup FB oraz strony firmowej na Facebooku (Fan Page); narzędzia do planowania i automatycznego publikowania postów w social media od strony technicznej; automatyzacja z wykorzystaniem narzędzia IFTTT; ustawienia prywatności oraz powiadomień z Facebooka;
  • Narzędziowa - pomoc w stawianiu pierwszych kroków w aplikacjach, narzędziach internetowych oraz platformach społecznościowych, od strony technicznej.

Chcesz porozmawiać na inny temat? Napisz do mnie na adres paniserwisantka@gmail.com, na jaki lub dotyczący jakiego narzędzia czy możliwości. Skontaktuję się z Tobą.

Wystawiam faktury.

Prowadzisz bloga lub biznes online i potrzebujesz wsparcia?

POMOC TECHNICZNA DLA BLOGEREK
HELPDESK / WIRTUALNA ASYSTENTKA:


  • Przygotuję (skonfiguruję) dla Ciebie platformę z kursem online (np. WPIdea, ale i inne rozwiązania oparte o WordPressa) lub sklep WooCommerce i uzupełnię dostarczoną treścią i plikami.
  • Przetestuję Twoją stronę lub platformę online - "przeklikam" się przez wszystkie linki i sprawdzę, czy pod nimi kryją się te treści lub pliki, które powinny tam być.
  • Sprawdzę, czy Twoje maile trafiają w takiej kolejności, jak powinny (w przypadku zautomatyzowanej wysyłki). Doradzę, co zrobić, aby jak najwięcej osób widziało Twoje maile (bo często newslettery lądują w folderach typu "Oferty" lub "Spam").
  • Pomogę w moderacji Twojej grupy na Facebooku oraz w odpowiadaniu na pytania sprawy techniczne związane z Twoimi produktami.
  • Pomogę w konfiguracji i testowaniu webinarów. Podczas trwającego już wydarzenia mogę dla Ciebie wyłuskać pytania oraz odpowiadać na te, które są związane ze sprawami technicznymi dotyczącym webinaru lub Twoich produktów.
  • Przygotuję notatki do Live, webinaru lub filmu na YouTube na podstawie nagrania.
  • Zajmę się odpowiedziami na e-maile związanym ze sprawami technicznymi podczas sprzedaży Twojego kursu, jak również w trakcie jego trwania.
  • eResearch - przeszukam dla Ciebie internet i zrobię zestawienie aplikacji, które odpowiadają Twoim potrzebom - abyś szybciej mogła wybrać tą, która będzie najbardziej intuicyjna dla Ciebie.
  • Przygotuję plik PDF na podstawie dostarczonych materiałów merytorycznych.
  • Dodam lub edytuję treści na Twojej stronie, blogu lub platformie.
  • Pomogę w rozkminianiu kolejnej aplikacji, która jest Ci potrzebna ;-)


Napisz do mnie na adres paniserwisantka@gmail.com, jakiego wsparcia potrzebujesz, skontaktuję się z Tobą i razem uzgodnimy szczegóły współpracy.

Jakie znam narzędzia?

Potrafię się do Ciebie dostosować i szybko poznać te narzędzia, które lubisz i używasz.

Z popularnych narzędzi, które znam, i które często są używane w biznesie online mogę wymienić m.in.:

  • WordPress
  • WooCommerce, Shoplo
  • WPIdea
  • landingi.com
  • MailerLite, ConvertKit
  • WebinarJam, OBS
  • Skype
  • Evernote
  • Canva
  • Nozbe
  • Asana
  • Slack
  • Google Analytics
  • HootSuite (i inne narzędzia do planowania treści w social media)
  • IFTTT
    i wiele więcej.


Konfiguracja kont w social media: Facebook, Instagram, Twitter.

Dodatkowo: podstawowa znajomość HTML + CSS.

Moja super-moc: umiejętność posługiwania się Google ;-)

Moje Portfolio?

Od 2003 roku razem z mężem prowadzimy serwis komputerowy i świadczymy usługi informatyczne dla firm i instytucji. Ja zajmuję się głównie obsługą klienta, researchem oraz rozwiązywaniem problemów związanych z oprogramowaniem użytkownika końcowego (helpdesk). Prowadzę również tego bloga, na którym dzielę się autorskimi tutorialami i trikami związanymi z narzędziami online oraz komputerami (laptopami). Dodatkowo, od ok półtora roku prowadzę grupę na Facebooku "Pomoc Techniczna dla Kobiet", która jest uznawana za jedną z bardziej pomocnych w kwestiach "technicznych", związanych ze sprzętem komputerowym oraz używania narzędzi online i aplikacji.