Wsparcie przez Skype
POMOC TECHNICZNA SKYPE / VNC:
- Serwisowa / sprzętowa - jeśli chcesz wiedzieć, co może być przyczyną awarii; jak zadbać o laptopa, aby służył Ci dłużej; jak przygotować się do reinstalacji systemu; na co zwrócić uwagę przy wyborze nowego laptopa itp. Poza tym, dodatkowo możesz zapytać mnie o wszystko, o co chciałabyś zapytać w serwisie komputerowym.
- Facebookowa - konfiguracja konta prywatnego, grup FB oraz strony firmowej na Facebooku (Fan Page); narzędzia do planowania i automatycznego publikowania postów w social media od strony technicznej; automatyzacja z wykorzystaniem narzędzia IFTTT; ustawienia prywatności oraz powiadomień z Facebooka;
- Narzędziowa - pomoc w stawianiu pierwszych kroków w aplikacjach, narzędziach internetowych oraz platformach społecznościowych, od strony technicznej.
Chcesz porozmawiać na inny temat? Napisz do mnie na adres paniserwisantka@gmail.com, na jaki lub dotyczący jakiego narzędzia czy możliwości. Skontaktuję się z Tobą.
Wystawiam faktury.
Prowadzisz bloga lub biznes online i potrzebujesz wsparcia?
POMOC TECHNICZNA DLA BLOGEREK
HELPDESK / WIRTUALNA ASYSTENTKA:
- Przygotuję (skonfiguruję) dla Ciebie platformę z kursem online (np. WPIdea, ale i inne rozwiązania oparte o WordPressa) lub sklep WooCommerce i uzupełnię dostarczoną treścią i plikami.
- Przetestuję Twoją stronę lub platformę online - "przeklikam" się przez wszystkie linki i sprawdzę, czy pod nimi kryją się te treści lub pliki, które powinny tam być.
- Sprawdzę, czy Twoje maile trafiają w takiej kolejności, jak powinny (w przypadku zautomatyzowanej wysyłki). Doradzę, co zrobić, aby jak najwięcej osób widziało Twoje maile (bo często newslettery lądują w folderach typu "Oferty" lub "Spam").
- Pomogę w moderacji Twojej grupy na Facebooku oraz w odpowiadaniu na pytania sprawy techniczne związane z Twoimi produktami.
- Pomogę w konfiguracji i testowaniu webinarów. Podczas trwającego już wydarzenia mogę dla Ciebie wyłuskać pytania oraz odpowiadać na te, które są związane ze sprawami technicznymi dotyczącym webinaru lub Twoich produktów.
- Przygotuję notatki do Live, webinaru lub filmu na YouTube na podstawie nagrania.
- Zajmę się odpowiedziami na e-maile związanym ze sprawami technicznymi podczas sprzedaży Twojego kursu, jak również w trakcie jego trwania.
- eResearch - przeszukam dla Ciebie internet i zrobię zestawienie aplikacji, które odpowiadają Twoim potrzebom - abyś szybciej mogła wybrać tą, która będzie najbardziej intuicyjna dla Ciebie.
- Przygotuję plik PDF na podstawie dostarczonych materiałów merytorycznych.
- Dodam lub edytuję treści na Twojej stronie, blogu lub platformie.
- Pomogę w rozkminianiu kolejnej aplikacji, która jest Ci potrzebna ;-)
Napisz do mnie na adres paniserwisantka@gmail.com, jakiego wsparcia potrzebujesz, skontaktuję się z Tobą i razem uzgodnimy szczegóły współpracy.
Jakie znam narzędzia?
Potrafię się do Ciebie dostosować i szybko poznać te narzędzia, które lubisz i używasz.Z popularnych narzędzi, które znam, i które często są używane w biznesie online mogę wymienić m.in.:
- WordPress
- WooCommerce, Shoplo
- WPIdea
- landingi.com
- MailerLite, ConvertKit
- WebinarJam, OBS
- Skype
- Evernote
- Canva
- Nozbe
- Asana
- Slack
- Google Analytics
- HootSuite (i inne narzędzia do planowania treści w social media)
- IFTTT
i wiele więcej.
Konfiguracja kont w social media: Facebook, Instagram, Twitter.
Dodatkowo: podstawowa znajomość HTML + CSS.
Moja super-moc: umiejętność posługiwania się Google ;-)