piątek, 28 lutego 2014


To nie jest nietypowa sytuacja:

- Dzień dobry... moja żona przyniosła laptopa do naprawy ale naprawa była droga i nie chcieliśmy naprawiać... chciałem się zapytać czy laptop już tu jest?
- Ale jaki laptop? Numer zlecenia Pan ma?
- Eeee.. a żona coś dostała? No ja nie wiem nic.
- o.O

Jeśli nie wiesz, jakiego laptopa przyniosłeś do serwisu. Czy w ogóle przyniosłeś, a jeśli przyniosłeś, to jaki jest nr umowy (zlecenia), to powiedz mi proszę, skąd ja mam wiedzieć który laptop jest Twój? Nie, nie mamy w serwisie tylko jednego, Twojego,  laptopa. Oprócz Twojego sprzętu są i inne. Serio. Wiem, że myślisz inaczej.

grafika

Chciałem zapytać...

Czytaj dalej...

piątek, 21 lutego 2014


Nigdy Wam się wtyczka nie popsuła? 

Byłam przekonana, że bolce we wtyczkach są całe metalowe. Być może kiedyś były. Dzisiaj miałam okazję zobaczyć wersję oszczędną - czyli plastikowe bolce powleczone cienką blaszką. Bolec na pierwszym planie już bez tej blaszki (pewnie została w gniazdku klienta) bolec na drugim planie - widać już zużycie blaszki. Kabel od zasilacza zamiennika MOVANO do toshiby. Podziałał klientowi ok. roku. Z drugiej strony kabel też uszkodzony (wymieniony już) trochę zmasakrowany, przycięty szafka wiec tu akurat mogło być "trochę " winy uytkownika. #corazwiększyszajs

Ile zniesie wtyczka?

Czytaj dalej...